Passanten

HAVEN VAN WSV HET KOGGESCHIP IS OPEN!

Dat wil zeggen dat er vanaf deze dag weer regulier een havenmeester aanwezig zal zijn, wij weer toegankelijk zijn voor passanten en voor mensen die diesel willen tanken. Ook gaat, weliswaar beperkt, het sanitair weer open.

Voor het sanitair geldt:

Niet meer dan 2 mensen in de douche ruimte, 1 bij de wasbak en 1 onder de douche. Meerdere mensen wachten buiten op afstand van 1,5 meter van anderen.

De afgeplakte wasbakken (binnen en buiten) mogen niet gebruikt worden.

VOOR en NA het toiletbezoek uw handen wassen.

Indien er meerdere wachtenden zijn voor de WC, altijd 1,5 meter afstand van andere mensen houden.

Als de schoonmaak bezig mogen er geen mensen binnen de omheining, achter de ketting aan het blauwe hekwerk.

Wij wensen u allen nog een mooi vaarseizoen en een behouden vaart.

Bestuur W.S.V. Het Koggeschip

> Downloadlink naar Protocol Havenmeesters: klik hier.
> Downloadlink naar Protocol Sanitaire Unit: klik hier.

BESTE WATERSPORTER

Namens het bestuur van WSV Het Koggeschip heten wij u als havenmeesters van deze vereniging van harte welkom in onze haven. Wij hopen dat u zich tijdens uw verblijf bij ons “thuis” zult voelen. Om te beginnen willen we u enkele dingen over onze vereniging vertellen.

WSV Het Koggeschip is opgericht in 1953. De vereniging telt ongeveer 200 leden en heeft ruim 100 ligplaatsen. In de vele jaren die achter ons liggen is veel gebeurd. Van een simpel walkantje hebben vele helpende handen er een, van vele gemakken voorziene jachthaven van gemaakt. En daar zijn wij enorm trots op.

Behalve veel werk heeft dat ook veel geld gekost en u zult begrijpen dat we zuinig zijn op onze spullen. Het ruime terrein waarover we beschikken, staat ook tot uw beschikking.

OVERIGE INFORMATIE

Helling- en/of takelwerk: Uitsluitend in overleg met de hellingmeester 06-55706184 (na 18.00 uur).

Dieselolie: Dieselolie aan de steiger bij het havenkantoor. Graag PIN-betaling.

Afval: Tegenover het havenkantoor staan containers voor uitsluitend huishoudelijk afval. Voor papier, glas en blik/ijzer zijn aparte containers geplaatst. Voor het afgeven van CHEMISCH afval en ACCU’S, kunt u in contact treden met de dienstdoende havenmeester.

Afgewerkte olie en bilgewater: Voor afgifte van afgewerkte olie en bilgewater kunt u terecht bij het bunkerschip Verweij aan de IJssel.

Chemisch toilet: Legen/reinigen hiervan is niet mogelijk aan de haven, maar kan bij jachthaven ZC’37.

Afmeren in de box: Als u gebruik maakt van de landvasten, wilt u deze dan terug op de palen hangen en niet in het water. Aan de steigerzijde geen overstekende delen s.v.p., zodat voorbijgangers vrij baan hebben.

Vertrek: U dient de ligplaats vóór 11.00 uur vrij te maken. Wilt u nog een nachtje blijven? Meldt u dit dan vóór 11.00 uur bij de havenmeester.

Graag tot ziens: Wij wensen u een fijn verblijf in onze haven en als u verder gaat, een behouden vaart.

Is uw verblijf in onze haven naar wens geweest, zou u dan onze Facebookpagina willen 'liken' en/of een recensie willen plaatsen? Facebookpagina WSV Het Koggeschip.

Namens het bestuur en het dienstdoende havenmeesters.